Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării în site, accepți modul în care folosim aceste informaţii.

Talk to an advisor

Phone: 021 203 14 00

consultant
  • Certinvest Logo
  • Investitii Online Logo
  • Certinvest Pensii Logo
  • Certinvest Life Logo
  • Investitii Online
  • Pensia Mea Online

Intrebari si raspunsuri

Ce fac cu parolele primite in plic acasa?

Aceste parole primite in plic va sunt necesare doar pentru prima autentificare pe platforma www.investonline.ro. Imediat dupa prima autentificare, sistemul va va solicita sa va modificati parolele.

Am primit 2 parole. Cum le folosesc?

Prima parola, numita parola de autentificare in sistem este parola pe care dumneavoastra o folositi pentru a accesa contul dumneavoastra de pe www.investonline.ro. Aceasta parola va permite sa vizualizati detinerile la zi, sa vedeti randamentele investitiilor dumneavoastra, sa salvati un extras de cont la data pe care o doriti, sa vedeti istoricul operatiunilor efectuate.

A doua parola, numita parola de operatiuni va serveste la confirmarea operatiunilor de adeziune/rascumparare pe care le initializati prin intermediul platformei.

De ce imi cere sistemul sa imi schimb parolele primite prin plic?

Ca o masura de siguranta, precum si pentru a va inlesni dumneavoastra efortul de memorare a parolelor, la prima autentificare in platforma www.investonline.ro folosind parolele primite prin plic, sistemul va va solicita modificarea acestora. Va rugam sa pastrati aceste noi parole, definite de dumneavoastra la loc sigur. Din motive de securitate, parolele dumneavastra sunt criptate si nu sunt disponibile angajatilor Certinvest pentru a vi le comunica in cazul in care le uitati. In cazul in care le uitati, reglementarile CNVM prevad reluarea intregului proces de inregistrare pe platforma www.investonline.ro si transmiterea unui nou contract si a documentelor corespunzatoare.

Parolele definite de dumneavaostra expira in sase luni de la crearea lor. In cazul in care parolele dumneavoastra au expirat, la prima autentificare in sistem veti fi rugat sa le modificati.

Mai pot sa folosesc parolele primite prin plic dupa ce am definit alte parole in sistem?

Nu. Odata ce v-ati autentificat in sistem cu parolele primite prin plic, si ati schimbat parolele (conform solicitarii sistemului), nu mai puteti folosi parolele din plic. Pentru autentificare si derularea de operatiuni, trebuie sa folositi parolele nou definite.

Ce fac daca imi uit parolele?

Din pacate, va trebui sa reluati procesul de inregistrare pe platforma, fiind necesara transmiterea unui nou contract si a documentelor corespunzatoare. De aceea, va rugam sa va asigurati ca pastrati noile parole intr-un loc sigur, din care sa le puteti accesa de cate ori doriti sa va autentificati in platforma www.investonline.ro. Din motive de securitate, parolele dumneavastra sunt criptate si nu sunt disponibile angajatilor Certinvest pentru a vi le comunica in cazul in care le uitati.

Ce se intampla daca inregistrez o cerere de adeziune pe www.investonline.ro si nu virez banii?

Cererile de adeziune inregistrate pe www.investonline.ro pentru care nu au fost primiti banii nu sunt luate in considerare.

Ce se intampla daca inregistrez o cerere de adeziune pe un fond si virez banii in contul altui fond?

Daca sunteti deja investitor al fondului in care ati virat banii, in mod eronat:

Certinvest va aloca unitati de fond in fondul in care s-a realizat viramentul bancar. Dumneavoastra veti vizualiza operatiunea de adeziune la fondul in contul caruia ati virat banii in contul dumneavoastra de pe www.investonline.ro

Daca nu sunteti investitor al fondului in care ati virat banii, in mod eronat:

Cererea dumneavoastra de adeziune nu va fi luata in calcul pana la data la care completati un formular de adeziune corespunzator fondului in care ati realizat viramentul bancar sau pana la data la care notificati societatea de adminsitrare de plata eronat efectuata. In acest din urma caz, societatea de administrare va transfera suma platita eronat in contul indicat in notificare.

Ce se intampla daca am facut o cerere de adeziune pe www.investonline.ro de o valoare, si am virat in contul fondului o alta valoare?

Adeziunea dumneavoastra va fi facuta pentru valoarea primita in contul fondului in care ati virat banii. Adeziunea va fi inregistrata si vor fi emise unitatii de fond doar daca suma virata acopera contravaloarea unei unitati de fond la data alocarii unitatilor de fond. In caz contrar, suma virata va fi restituita investitorului.

Ce se intampla daca am virat banii in contul unui fond dar nu se reflecta adeziunea in contul meu de pe www.investonline.ro?

In momentul in care banii virati de dumneavoastra au intrat in contul colector al fondului in care doriti sa investiti, veti primi un email prin care vi se va confirma receptionarea banilor. In sectiunea Contul meu, adeziunea va fi reflectata in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii banilor.

In cazul in care au trecut mai mult de doua zile lucratoare de la virament, si inca nu ati primit un email de confirmare a primirii banilor, va rugam sa verfifcati ordinul de plata pentru a verifica codul IBAN al contului bancar. Unele transferuri interbancare pot dura doua zile lucratoare.

Ce fac daca doresc sa rascumpar intr-un cont care nu este definit in lista mea de conturi?

Din motive de securitate nu este posibila rascumpararea decat intr-un cont al carui titular este investitorul sau un imputernicit al acestuia. Pentru a preintampina orice tentative de frauda, nu permitem modificarea conturilor bancare de catre utilizator in platforma Investonline

Adaugarea/modificarea conturilor bancare se face doar de catre Certinvest la solicitarea in scris a investitorului. Pentru conturi ale carui titular este investitorul sau un imputernicit al acestuia, dar care nu sunt definite in lista sa de conturi, trebuie sa va adresati in scris Certinvest, notificand contul nou pe care doriti sa il adaugati in lista. Dupa ce primim notiofcarea dumenavoastra in scris, vom inscrie contul notificat in lista dumneavoastra de conturi , si veti putea rascumpara in contul dorit.

Ce fac daca am depus o cerere de rascumparare pe www.investonline.ro si inca nu am primit banii?

Pentru cererile depuse de luni pana vineri, plata rascumpararilor se face in joia urmatoare. Cererile de rascumparare depuse sambata si duminica si in zilele sarbatori legale se inregistreaza in ziua lucratoare imediat urmatoare (de regula luni). Astfel, plata lor se face in ziua de joi a saptamanii ce urmeaza zilei de inregistrare a cererii de rascumparare. Doar in cazul fondului Certinvest Monetar, plata cererilor de rascumparare se efectueaza in decurs de 2 zile lucratoare de la data inregistrarii lor. In cazul in care nu ati primit banii, va rugam sa verificati contul specificat in cererea de rascumparare inregistrata pe www.investonline.ro

Daca intrebarile dumneavoastra nu isi gasesc raspunsul aici, va rugam sa ne contactati la 021 203 14 00 sau[email protected]